lyddesign

Ole Jeppesen tilbyder en lang række løsninger indenfor lyddesign og lydbranding.

Lyddesign er kunsten at manipulere naturlige og menneske-/maskinskabte lydelementer for at opnå en ønsket effekt. Det kan være en enestående stemning i en butik eller på en hjemmeside – eller kort og godt flere kunder og mersalg. Lydbranding er brugen af lyd til at styrke en brand-identitet. Lydbranding bliver i stigende grad brugt som et middel til at formidle en mindeværdig besked til målrettede forbrugere. Lydbranding drager direkte fordel af det kraftige aftryk, som lyd er i stand til at sætte i hukommelsen.

Reklame- og infofilm: Jingler (korte, let genkendelige musikstumper, der er designet til at blive præsenteret sammen med et produkt/budskab) – eksempel / Kriminalforsorgen Jingle. Lydlogo (en kort karakteristisk melodi eller anden sekvens af lyd afspillet ved visning af logo) – eksempel / DRKA_lydlogo (internt) – eksempelKræftens Bekæmpelse (Cancervideo.dk) Lydlogo.

Online lydidentitet: Nyt liv til hjemmeside og mails ved hjælp af soundscapes (lydbilleder – en unik atmosfære, et miljø skabt af eller med lyd), lydlogoer, voice-overs (speaks), mouseover effects (lydeffekter, som aktiveres, når brugeren bevæger musen over et givet punkt),  lyddesign i forbindelse med produktpræsentationer (musik eller soundscapes), voice-guides på hjemmesiden (“vejvisende” speak).

In store music: Originalkomponeret musik og/eller skræddersyede playlists, der passer til brand, produkter samt målgruppe. Lyddesign til produktpræsentationer (musik eller soundscapes).

For yderligere information: Ring eller skriv.